(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Après Noel

Het is 27 december. De Kerstdagen zijn weer voorbij. Geen witte dit jaar… het was grijs en grauw…dat was vorig jaar anders. We gaan nu aftellen naar het Nieuwe Jaar. Op 3 januari vorig jaar heb ik deze met sneeuw bedekte takken gefotografeerd. Toch een ander beeld. Romantischer.. ik zal eens zien of ik de plek vanmiddag weerkan opzoeken. Leuk om dan het verschil te zien. Alhoewel het toch moeilijk is om weer precies hetzelfde standpunt te vinden.

Hieronder het plaatje van vorig jaar:

5 Reacties

  1. Het is inderdaad grauw en grijs en af en toe miezert het wat. Geef mij maar een paar graden vorst en en laag verse sneeuw.

    27 december 2011 om 15:28

  2. Comme un tableau en noir & blanc ! Comme d’habitude j’aimeeeee !!! …. mes pensées t’accompagnent ! bisous !

    27 december 2011 om 20:08

  3. suc6 er mee
    welterusten

    27 december 2011 om 20:42

  4. Doe mij maar snel wat winter met vorst en sneeuw, want ik heb het met dat grijze en grauwe weer wel gehad.
    Ik ben benieuwd of je dat plekje weer hebt kunnen vinden vandaag.

    27 december 2011 om 20:58

  5. Godfried

    Ben benieuwd Agnès of dat gaat lukken.
    Groetjes.

    27 december 2011 om 22:07

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 239 andere volgers