(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Sapperdeflappie-In Afwachting-2

Deze week heb ik een aantal keren foto’s laten zien van een jonge haas Misschien wordt er nu gedacht dat het een konijn is o.i,d die ik even neer heb gezet om te poseren voor de foto…

Al tijden loopt hier een haas rondom het huis. Op de dag voor mijn verjaardag zag ik ineens een jonge haas in het weiland. Heb het diertje op afstand gefotografeerd en ben er eigenlijk verbaasd over dat ik zo’n serie heb kunnen maken. Vandaag nog maar eentje in de hoop dat jullie er nog niet zat van zijn. Tegelijkertijd zet ik hieronder een fotomontage, die ik deze weeek ook heb gemaakt. De titel is “In Afwachting-2″. Deze montage past in de serie van “”Witte Wieven”” en de plaat “In Afwachting”, die ik een paar blogs terug heb geplaatst. http://studio562614.wordpress.com/2012/04/21/studio56-surreal-in-afwachting/Ik wens iedereen een fijne zaterdag. Agnès

1. De Haas

2. In Afwachting-2

10 Reacties

  1. ha die Agnez
    nee een haas zet je niet zomaar ff neer om te poseren haha
    maar het zijn ook wel mooie beestjes dus ze mogen gezien worden
    net als de witte wiefen en die in de boom mag er ook zijn
    wens je een goed weekend

    28 april 2012 om 11:51

  2. Cet arbre a du vécu,,, un histoire S’il pouvait parler imagine tout ce qu’il pourrait raconter

    28 april 2012 om 12:39

  3. mooie scherpe foto van zo’n schuw beestje.
    fijne dag verder !

    28 april 2012 om 13:26

  4. renesmurf

    Ik zie het verschil niet zo tussen een haas en een konijn.
    Die boom vind ik een beetje eng.

    28 april 2012 om 13:38

    • @renesmurf-Een haas heeft heel lange poten, daarmee kan hij ook heel hard rennen en zijn oren zijn langer…dat de boom iets teweeg brengt is nou net de bedoeling geweest…Agnès

      30 april 2012 om 10:39

  5. Wacht maar eens tot je midden in de nacht in het bos staat zonder enig ander geluid dan je eigen ademhaling. Bij ieder geritsel begint je geest te fantaseren…

    28 april 2012 om 14:43

  6. Très beau travail !!

    29 april 2012 om 09:25

  7. awww… le lièvre comme il est attachant et ses troncs d’arbre sont magnifiques!

    29 april 2012 om 10:50

  8. Zat? Niet van een haasje! Haasje kwam aangelopen en klopte op het raam: help mij, help mij …

    30 april 2012 om 10:55

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 235 andere volgers