(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Komkommertijd-In de herhaling en een beetje nieuw

Het lijkt erop dat er bij WordPress achter de schermen weer van alles is veranderd. In ieder geval ben ik een aantal zaken kwijt. Tijd om weer eens dingen op te zoeken en bij elkaar te zetten.

Mijn eerste klusje is om mijn vogelfoto’s weer op een rij te krijgen. Vandaag daartoe een eerste aanzet. Om te beginnen heb ik wat gefotografeerde vogels in een collage gezet. Eronder ga ik mijn vogelfoto’s zo langzamerhand verzamelen..het zal nog even duren, maar het begin is er… De uitslag van gisteren van “de roze wolk” was: dubbele klaproos. Ada heeft dat als enige goed geraden…gefeliciteerd Ada….Agnès

Kijk voor mijn vogelfoto’s ook eens in mijn beeldarchief:http://beeldkracht.wordpress.com/?cat=444521

Het is een zonnige dag en deze twee liggen lekker aan de waterkant-Lekker liggen, zon op je bolleke….. blommeke aan de rand……. Het leven is heerlijk- alhoewel voor de inwoners van Slenaken in Limburg was het helemaal niet zol leuk om aan het water te zitten- maar daar hebben deze eenden geen weet van:

Af en toe moet er wel gefourageerd worden

Après diner-Rendez-vous au parc

10 Reacties

  1. zo lekker liggen aan de waterkant
    geniet de dag

    4 augustus 2012 om 13:39

  2. Lekker liggen, zon op je bolleke….. blommeke 😉 aan de rand.. Het leven is heerlijk.

    Love AsAlways
    Di Mario

    4 augustus 2012 om 14:26

  3. Lakker aan de waterkant, wij zaten vanmiddag aan de Geul, in Slenaken, een dorpje waarvan een gedeelte afgelopen week onder water heeft gestaan….

    4 augustus 2012 om 18:44

    • @Sjoerd-O jee.. dat is minder lekker aan de waterkant.. hoe was de situatie daar nu? Jemig….Agnès

      4 augustus 2012 om 18:52

  4. Die merel geeft mij een wauw gevoel! Wat mooi al die pieren in zijn bekje!

    4 augustus 2012 om 18:47

  5. Magnifiques photos d’oiseaux!

    4 augustus 2012 om 19:08

  6. Gaaaaaaaaaaanz wundervoll!!

    4 augustus 2012 om 19:20

  7. Die Enten und Gänse sind wunderbar getroffen! Herzliche Grüße, ♥ Luise-Lotte

    4 augustus 2012 om 22:03

  8. Zomers recept: Dikke schijf komkommer met een likje miso afgewisseld met een schijf meloen met een beetje vers gemalen peper.

    Mooie foto’s!

    Zonnige zomergroet

    5 augustus 2012 om 11:36

Geef een reactie

