(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO 56-In de vroege ochtend

…Petje af…

De aardappels lagen opgestapeld, maar er was regen op komst… om ze te beschermen werd er een heel groot katoenen doek overheen getrokken en dat was nog best een klus zo in de vroege ochtend…

En dit is het uiteindelijke resultaat, het lijkt wel een kunstwerk:

Wij kopen straks “gewoon” weer een zakje aardappelen…

Terug naar home page: https://studio562614.wordpress.com

 

15 Reacties

  1. Dat lijkt me inderdaad wel een werkje. Wel mooie foto’s heb je er van gemaakt.

    Love As Always
    Di Mario

    3 september 2012 om 15:30

  2. ada

    En nu maar hopen dat er niet teveel regen valt en het water goed weg kan.
    Zo blijven de boeren wel bezig.
    Jij was er ook vroeg bij getuige deze foto’s.
    In zwart-wit doen deze foto’s nostalgisch aan.

    3 september 2012 om 15:52

    • @Ada- Ja inderdaad… het heeft wel iets nostalgisch..maar dat was ook wel een beetje de bedoeling…Agnès

      4 september 2012 om 17:34

  3. Gelukkig dat de boer de aardappels onder zeil heeft. Het is de vraag wanneer ze afgevoerd kunnen worden.

    3 september 2012 om 16:07

  4. Agnès, even een vraagje: wanneer maak je die foto’s toch allemaal? Sta je op wacht tot ze tevoorschijn komen, of ben je steeds toevallig op het juiste moment op de juiste plaats?
    Prachtige serie weer. Mooi zo in zwart-wit. Mijn complimenten!

    3 september 2012 om 17:25

    • @Nanda- Ik heb altijd mijn fototoestel bij de hand en dit was heel erg dichtbij..soms gebeuren dingen lettterlijk voor mijn deur…maar niet altijd…. dan ben ik weer op fotosafari geweest..het is echt mijn ding…merci de tes compliments…Agnès

      3 september 2012 om 17:57

  5. Ik neem mijn petje af voor die boeren !

    3 september 2012 om 18:48

  6. Nou, die zijn mooi beschermd! laat de regen nu maar komen.

    3 september 2012 om 20:23

  7. @ReneSmurf-ze zijn al weg ondertussen…

    3 september 2012 om 20:54

  8. Een paar dagen werken en een de buit is weer binnen voor een jaar. Dat is uiteraard wat te simplistisch voorgesteld, maar met de huidige hulpmiddelen is het boeren volgens mij toch een stuk eenvoudiger geworden.

    3 september 2012 om 20:55

    • Ik denk dat dit toch een beetje simpel is… er gaat nog heel wat aan vooraf… en het nawerk… en daarnaast nog zoveel ander werk…Agnès

      3 september 2012 om 21:43

  9. Inderdaad Agnes er is voor hen veel werk te doen. Al is het tegenwoordig iets gemakkelijker geworden door de huidige machines. Maar ja het zou ook niet best zijn om de huidige oplage aardappelen uit het land met de hand te rooien. Dan werden de aardappelen voor ons onbetaalbaar.

    4 september 2012 om 04:47

  10. mogge Agnez
    een mooie serie over de aardappel oogst en ja nu die allemaal droog houdeen is een heel karwei
    geniet de dag

    4 september 2012 om 07:30

  11. Als vanavond de dampende gekookte aardappels voor mij op het bord liggen, kijk ik door je reportage’s er nu toch iets anders tegenaan.

    4 september 2012 om 09:51

  12. Dat is een hele berg aardappelen! Is dat nog een boer die zijn aardappelen op het veld bewaart? Zo zijn er ook niet veel meer.

    5 september 2012 om 13:45

Geef een reactie

