(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56- Geen kantooruren…

…Het boerenleven kent geen kantooruren….

Vroeg in de ochtend, s’avonds laat of  ‘snachts…nu hebben we achter in de middag nog over….veel mensen gaan dan weer naar huis, maar er zijn ook nog harde werkers op dit tijdstip van de dag…geen 9 tot 5 mentaliteit… morgen is (al) het werk gedaan…

ff checken of de bak alweer vol aan het raken is… en dan maar weer een paar meter vooruit rijden…

9 Reacties

  1. De loonwerkers werken door zo lang ze kunnen. Het boerenleven kent geen kantooruren.

    7 september 2012 om 18:21

  2. Op die momenten verdienen zij hun centen, in veel gevallen moeten ze dan wel.
    Morgen is het werk gedaan en valt er niks meer te verdienen voor ze.

    7 september 2012 om 20:24

  3. ada

    Het lijkt altijd zo idyllisch het boerenleven maar het is hard werken.
    Als wij aan boord zijn zien én horen wij vaak tot het echt donker is de boeren werken op het veld. In oogsttij soms zelfs met lichtkanonen.
    De natuur gaat z’n gang en dat is toch ook het mooie van dat vak.
    Je avondfoto doet het geweldig als kopfoto Agnès.

    7 september 2012 om 20:50

  4. Geen negen tot vijf, dat is het bij ons ook niet. Stroom moet ook 24 uur per dag uit het stopcontact komen. Liefst 365 dagen lang… Maar ik gun het de boeren, het is niet altijd zo’n mooi weer.

    7 september 2012 om 21:00

  5. ja, die moeten nu even flink aanpoten! En soms zelfs op zondag. Maar de rustige dagen, die komen later wel weer.

    7 september 2012 om 23:30

  6. Ik zou ook niet met ze willen ruilen…

    Love As Always
    Di Mario

    8 september 2012 om 00:20

  7. Ik snap waarom sommigen niet met ze zouden willen ruilen. Je hart moet er in liggen. Zoals ik al eerder schreef werkt mijn man ook in het loonwezen. Vroeg in de ochtend weg en diep in de nacht weer thuis. Dan zie ik hem echt dagen niet en het enige contact is de mobiel.
    Maar hij vind het geweldig.

    8 september 2012 om 04:52

  8. mogge Agnez , in dat leven zat ik tot mijn 29ste
    en ook nu zit ik nog in een 24/7 bedrijf
    en ja dan is wandelen in mijn tuintje een genot hoor
    wens je een fijne dag

    8 september 2012 om 07:15

Geef een reactie

