(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Winter-vervolg-L’ambiance hivernale-suite

Vandaag was het een hele toer om op mijn werk te komen…en weer terug… ik ben de halve dag aan het reizen geweest…ik ben blij dat ik weer thuis ben… van het winterlandschap heb ik vandaag nog geen foto’s kunnen maken… wel vind ik nu de kale bomen tegen een winterse lucht heel erg mooi… het lijkt haast wel grafisch….nog gemaakt voordat de sneeuwval van vandaag zijn intrede deed…

A1-Winter-knotwilgen-grafisch-1-800-STUDIO

10 Reacties

  1. Hier in het zonnige zuiden zonder al die overlast was het best wel uit te houden…

    6 december 2012 om 21:47

  2. Hier in het westen is nog niets gevallen, alleen vannacht een heel din laaje, van nog geen centimeter, en eigenlijk nog in de tuinen en op de schuurtjes. Op de straat was niets (meer) te zien.
    Ik zal je een mailtje sturen, met een wat meer uitleg van mijn blog, en een (mooie) France pps. In de hoop dat je e-mail nog hetzelfde is, maar zal hem ook naar je school e-mail sturen zodat ik zeker bent dat je hem ontvangt.
    Lieve groetjes van Rinus

    6 december 2012 om 22:02

  3. Hallo Agnès,
    Ik heb je 2 mailtjes gestuurt. Ik hoop dat je planet e-mail nog goed is.?? want die van college kwam terug.
    Ik hoor het wel van je.
    Intuusen krijg ik van de ene mail (college) terug, en van de andere van planet.??
    Stuur mij even je nieuwe e-mail, jij weet mijn e-mail nog.?? is niet veranderd.
    Groetjes, Rinus

    7 december 2012 om 00:30

  4. Fryslân ging donderdag al de hele dag schuil onder een mooi fris en alleszins fotogeniek laagje sneeuw. Het zonnetje maakte het plaatje helemaal af. Morgen (intussen alweer vandaag) lijkt het weerbeeld met sneeuw en harde wind een stuk minder vriendelijk te worden.

    7 december 2012 om 00:30

  5. mogge Agnez
    mooie foto , en denk dat er nu wel een dekentje over ligt
    geniet de dag

    7 december 2012 om 09:35

    • @Karel-Ja-die ligt er over….en meer dan je misschien zou willen….Afnès

      7 december 2012 om 22:53

  6. Eerlijk gezegd vind ik de bomen zonder blad veel mooier dan met blad. Dat bewijst deze foto ook!

    7 december 2012 om 11:03

  7. Deze wilgen hebben een kapsel dat er nog wel een paar jaar tegen kan voordat de kapper weer langs moet komen.

    7 december 2012 om 15:04

    • @Henk-Dat heb je goed gezien, ze zijn idd vorig jaar geknot….Agnès

      8 december 2012 om 17:53

  8. C’est toute l’ambiance hivernale…

    7 december 2012 om 21:37

Geef een reactie

