(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-De magie van het bestaan-2-Neushoornleguaan

Dit weekend liet ik mysterieuse wezens zien in een fantasiewereld… toch zijn er ook nog mysterieuse wezens in real life… wat zou je zeggen van een leguaan….in dit geval een neushoornleguaan….Hij ziet er bijna prehistorisch uit(zie: comment-Hanny)

Gefotografeerd in Noorderdierenpark Emmen:

A1-Dieren-Neushoornleguaan-1-800-STUDIO

Het is een van de grootste en bekendste leguanen(een hagedis soort). Het verspreidingsgebied is echter niet zo groot, waardoor de soort als kwetsbaar wordt beschouwd. De neushoornleguaan eet zowel plantaardig als dierlijk materiaal.

16 Reacties

  1. Een prachtig bijna prehistorisch dier!

    10 december 2012 om 19:27

    • @Hanny-Ja, heel goed omschreven…zo ziet ie er precies uit!!!!Agnès

      12 december 2012 om 11:34

  2. 2trange bestiole… On se demande si c’est vivant!

    10 december 2012 om 20:39

  3. Je zou er bijna bang van worden…

    10 december 2012 om 21:52

  4. ha die Agnez
    ziet er lief uit , of ze het ook zijn , geloof het niet
    ik dank je voor je glimlach
    en wens je een goede nacht

    10 december 2012 om 22:13

  5. Die zou ik toch liever niet in het donker op mijn pad treffen.

    10 december 2012 om 23:00

  6. ada

    Wij zijn eens in Indonesië op bezoek geweest bij Komodovaranen en sinds die tijd heb ik heilig ontzag voor dit soort beesten.
    Prachtig dat druppeltje uit z’n bek.

    11 december 2012 om 08:57

  7. volgens mij is het een hele moderne met een piersing op zijn lip.

    11 december 2012 om 10:01

  8. Een schoonheid in zijn soort.

    11 december 2012 om 10:16

  9. ik twijfelde wel even of het echt was…

    mysterieuze dieren die ik niet graag zou tegenkomen..

    preetige avond

    11 december 2012 om 17:06

  10. Wel afstand houden Agnès. En in voorkomende gevallen ALTIJD werken met een telelens!

    Gr. Henk

    11 december 2012 om 18:20

  11. Ne me dit pas Agnès que c’est ton animal de compagnie😉 hihihi

    11 december 2012 om 20:04

Geef een reactie

