(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Winter in het Noorden

Het was voorspeld…winter…in Noord-Nederland.

Tot gisteravond was er nog niets aan de hand, maar vanochtend lag er sneeuw.

Het leek eerst nog niet zo ernstig. Wel veel wind en stuifsneeuw…

Op weg dus, maar ik kwam niet ver…stapvoets en al glibberend onderweg moest ik na een twintigtal kilometers vaststellen dat dit niet ging  werken.

Nu ben ik weer thuis en heb de camera gepakt.

De sneeuw verandert alledaagse voorwerpen in onherkenbare (kunstige)vormen.

Wie herkent dit?

21-1-2013-winter-1-1-950-STUDIO 56 DEF

6 Reacties

  1. ik denk de mat voor de deur.

    21 januari 2013 om 11:19

  2. Geen idee………

    21 januari 2013 om 17:41

  3. La grille de ton jardin ?

    21 januari 2013 om 22:39

  4. Iets soortgelijks heb ik denk ik ook gefotografeerd. Een deurmat.
    De sneeuw maakt alles wat zo normaal is bijzonder.

    21 januari 2013 om 23:50

  5. Ook ik gok op de deurmat.

    22 januari 2013 om 11:07

Geef een reactie

