(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Paasvuur2013

De afgelopen 2 jaar is er hier geen Paasvuur geweest. Dit jaar weer wel(ondanks de droogte)…. een mooie gelegenheid om weer eens een serie foto’s te maken.

Ik begin met er eentje te publiceren, want ik wil zo mijn bed in duiken. Het was berekoud en mijn vingers waren half bevroren.

Dit was de allereerste foto die ik heb genomen. Zonder statief…gewoon uit de hand…Ik vind hem wel spannend geworden….wordt vervolgd…..

A1-Paasvuur 2013-1-DEF-STUDIO 56

9 Reacties

  1. Dat oogt spectaculair!

    1 april 2013 om 23:09

  2. toch mooi dat het door mocht gaan
    wens je een goede en warme nachtrust

    1 april 2013 om 23:34

  3. Mazzel dat het paasvuur aangestoken mocht worden. Zeker een spectaculaire foto!

    1 april 2013 om 23:43

  4. een paasvuur…. was me totaal onbekend Agnès..

    het ziet er toch niet ongevaarlijk uit…

    groeten

    2 april 2013 om 11:12

  5. Dat lijkt mij van zo dichtbij een hele belevenis.

    2 april 2013 om 11:13

    • @Cobie&Bas-Dat is het zeker… zo’n hoge brandstapel en dan wij als (nietige) mensen ernaast…..Agnès

      3 april 2013 om 19:16

  6. Je schrijft dat je bevroren vingers had, maar volgens mij was het een hete aangelegenheid.

    2 april 2013 om 12:33

    • @A van de AA-Maar ik stond er een stukje vanaf… omdat ik met mijn camera niet al te dichtbij wilde komen… en daar was het kouuuuuuuud……Agnès

      3 april 2013 om 20:21

  7. C’est impressionnant…

    2 april 2013 om 16:25

Geef een reactie

