(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Kunst en fotografie-1-Koffietrommel

Beroemde schilderijen uit het Rijksmuseum als inspiratiebron voor fotografie.

Met het nieuwe digitale aanbod van het Rijksmuseum, waarbij je je eigen kunstwerkenverzameling kan samenstelllen en er zelf creatief mee aan de slag kunt, is de weg geopend naar een vertaalslag richting moderne vormgeving van eeuwenoude beelden. In kleur of in zwart-wit.

De eerste poging is gebaseerd op mijn eerste geselecteerde ‘Meestermatch’, waarvoor eerst een aantal vragen beantwoord moesten worden. Het gekozen kunstwerk zou beantwoorden aan persoonlijke voorkeuren.

Het betreft een koffietrommel in de vorm van een secretaire

Gemaakt door Adrianus Kuylenburg( 1784 – 1798 )

Objectgegevens: Zilver, h 3,7 cm

De koffietrommel is in dit beeld gecombineerd met een andere foto uit mijn bestand. Ik heb het heel basic gehouden.

A1-Kunst en fotografie-1-koffietrommel met vrouwenfiguur-600-def-logo

2 Reacties

  1. ha die Agnes , ik ben blij met de reactie van je , als fotograaf zijnde
    dat fietsen is mijn hobby de fototjes maak ik om te laten zien wat ik zie , met een simpel aparaatje
    van het hier bovenstaande begrijp ik weinig , vind het eigenlijk ook geen kunst , maar ja smaken verschillen
    ik wens je een goeden nacht

    15 april 2013 om 23:20

  2. Een goeie presentaite van het koffietrommeltje, wat mij betreft een geslaagde poging.

    16 april 2013 om 10:02

Geef een reactie

