(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Actueel-14 graden-windstoten 50 km per uur

Vandaag was het een bijzondere dag. De temperatuur was zeer aangenaam, maar je kon gewoon niet buiten zijn…

Windstoten van rond de 50 km per uur.

Het zand vloog je om de oren…. en nog steeds…

Wel leuk om dat in beelden vast te leggen.

Ik ben niet buiten gaan staan, vanwege de camera…maar heb wel foto’s vanuit de auto kunnen maken. De wind gierde om me heen en de auto stond een beetje te dansen…

Niet alleen zand, vloog me om de oren, ook wel grotere dingen:

18-4-2013-zandstorm-1-950-STUDIO 56

De akkers beginnen net een beetje uit te lopen. Dat was dan ook het enige toefje kleur in deze dichtgewaaide omgeving:

18-4-2013-zandstorm-2-950-STUDIO 56

Voor mensen aan de wandel was het behoorlijk zwaar-tegen de wind in, ik zag mensen even gaan schuilen tegen de gevel van een boerenschuur:

18-4-2013-zandstorm-3-950-STUDIO

3 Reacties

  1. net thuis van een fietsritje , het water van het Eemmeer joeg over het fietspad
    en toch genoot ik 🙂
    mooie kiekjes ik moet de mijne nog bekijken
    fijne avond

    18 april 2013 om 17:22

  2. Est-ce de la brume, ou dois-je nettoyer mes lunettes? 😉

    19 april 2013 om 20:14

Geef een reactie

