(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Thema-foto’s-Huiskamers

Een nieuw project.

Rondom het THEMA HUISKAMER wil ik een aantal afbeeldingen gaan maken, die surreal zijn. Verhoudingen en situaties kloppen niet. Alles zal zich afspelen in een huiskamer. Wat voor huiskamer dan ook.

Huiskamer 1

Zonlicht

1. In kleur

A1-Huiskamers-1-zon-kleur-def-logo-STUDIO 56-in kader

2. In zwart-wit

A1-Huiskamers-1-zwart-wit-def-logo-STUDIO 56-in kader

7 Reacties

  1. gewoonhanny

    Heel apart.

    29 april 2013 om 13:40

  2. het licht word wel heel welkom geheten.

    29 april 2013 om 15:39

  3. Knap gedaan, aparte sfeer gecreëerd.

    29 april 2013 om 16:41

  4. Etrange montage, qu’il soit en noir ou en couleurs…

    29 april 2013 om 20:05

  5. ja Agnes ik vermoed dat ik daar het koudje opliep welk op de longen is gaan zitten
    maar dat maakt het ritje niet minder mooi hoor
    ik was tevreden met de aandacht die de dokter gaf , nu ff vinger aan de pols houden en het zelfde medicijn als wat ik nu heb ,maar een andere wijze van inname
    komt goed , ik ben pleite de nachtdiensten in
    wens je een goede nacht

    29 april 2013 om 20:14

  6. mooi! Vooral die gekleurde vind ik super onrealistisch.

    30 april 2013 om 00:57

Geef een reactie

