(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Fotografische vormgeving-Op een dood spoor

Hanny vond mijn treinenfoto nr. 3(Uit de serie: “Uitgerangeerd”) gisteren “desolaat”. Dat kun je opvatten zoals je wil. Desolaat kan afstotend, maar ook prachtig zijn.

Ludwig de Latter zette me op een ander been. Ik ben ff bij Gregory Crewdson gaan kijken. Prachtige-in-scène-gezette foto’s.(een serie genaamd “Beneath the Roses”) Somber en intrigerend.

Met de foto van gisteren heb ik geprobeerd iets in die trant te doen. Leuk experiment. Of  ik er in geslaagd ben, laat ik aan de toeschouwer over.

Met dank aan: Ludwig de Latter:http://ludwigdelatter.wordpress.com/

1. Op een dood spoor-in kleur

A1-Treinen-Uitgerangeerd-3-Graffiti-kleur-950-in kader-STUDIO 56

2. Op een dood spoor-in zwart-wit

A1-Treinen-uitgerangeerd-3-graffiti-zwart-wit-kader-STUDIO 56

8 Reacties

  1. gewoonhanny

    Deze bewerkte foto’s vind ik veel mooier. Bij de onbewerkte foto’s voelde ik me heel ongemakkelijk. Mijn voorkeur gaat uit naar kleur.

    29 mei 2013 om 12:20

  2. mooi hoor, vooral de eerste foto , dat beetje kleur mag er zijn

    29 mei 2013 om 13:38

  3. Ik vind dat je er beslist in geslaagd ben. Gregory Crawdson is moeilijk te evenaren, hij werkt met een grote groep mede werkers, de opname,s
    duren vaak vele dagen, Hij verbouwd woningen of laat dingen afbreken die in de weg staan voor zijn foto. Ik vind dat jouw foto beslist de competitie
    met hem aan kan.

    29 mei 2013 om 18:04

    • @Artifotoblog-Wauwie…. ongelooflijk leuk, je commentaar…:-)))))))))

      29 mei 2013 om 19:02

  4. Wat mij betreft is de poging aardig succesvol.
    Twijfel waar mijn voorkeur ligt, de kleur danwel de zwart/wit.

    30 mei 2013 om 12:42

  5. C’est une ambiance vraiment étrange…

    30 mei 2013 om 18:54

  6. Mooi plaatje, doet me denken aan de surrealistische schilder Delvaux.Delvaux had ook iets met treinen. Deze foto straalt dezelfde sfeer uit als zijn werk.Delvaux was een waar grootmeester…en deze foto mag er gerust naast hangen.

    5 juni 2013 om 09:43

Geef een reactie

