(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

STUDIO56-Analoog

Deze foto heb ik ooit gemaakt met een Rolleiflex SL35. Mijn eerste “echte” camera, die ik heb aangeschaft, toen ik nog op de academie zat en publiciteitsvormgeving studeerde. De foto heeft een heel andere uitstraling dan de digitale foto’s van nu, maar ik vind het zeker niet minder mooi…. wie er iets van vindt, mag het zeggen….

Kind met tekening:

A1-Analoog-1-kind met kindertekening-750-in kader-STUDIO 56

 

9 Reacties

  1. Natuurlijk is alles haast anders nu ,maar dit kan mij toch ook bekoren zwart-wit kan soms best een meerwaarde geven.

    11 juli 2013 om 19:53

  2. Het voldoet in ieder geval aan geen enkele regel met betrekking tot compositie…

    11 juli 2013 om 20:12

  3. Ik vind ‘m mooi..

    11 juli 2013 om 23:04

  4. cecile53

    Door de verbeterde techniek kan zelfs ik vanuit mijn scootmobiel met een cameraatje ingesteld op ‘auto’ mooie foto’s van landschappen maken als het landschap maar mooi genoeg is.
    Maar wat je op je foto vastlegt enm wat niet, de uitsnede zeg maar, bepaalt of het kunst is of niet. En jouw foto’s zijn kunst! 🙂

    11 juli 2013 om 23:30

  5. Van deze foto word je heel blij. De levensvreugd die het kind uitstraalt. Geweldig! Zelfs met een oude camera kon dat ‘gevangen’ worden.

    11 juli 2013 om 23:53

  6. Mijn vrouw fotografert ook, en die is ook zo dikwijls bezig met techniek, belichting, sluitertijd en compositie, lichtval, blauw uurtje ????? enz. enz.

    En ik ben een simpel figuur, ik vind het plaatje mooi (of niet) , leuk, of het heeft iets ????, wat dan ook !!!, bij mij gaat het erom wat de foto weergeeft en bij mij teweegbrengt en mij vertelt.

    Soms ben ik dus een echt grote teleurstelling voor mijn vrouw 😉 met mijn meningen, maar ja, ik ben een simpel figuur 😉

    Betreffende de foto boven, een kind dat trots zijn tekening laat zien, maakt mij niet uit of hij digitaal is of niet, hij spreekt voor zich.

    12 juli 2013 om 11:22

    • Erg leuk je reactie…en het is precies de spijker op de kop…het (kunnen) hanteren van veel techniek betekent nog niet dat het een schot in de roos is…een beeld doet iets met je of niet….dank….

      12 juli 2013 om 12:14

Geef een reactie

