(bedrijfs)reportages, evenementen, fotoshoots, portretfotografie, webdesign

DE OCHTENDSTOND

A1-A4-De ochtendstond heeft goud in de mond-dauw-1-STUDIO 56-72Dauw op de spinnenwebben in de brem…

Eén reactie

  1. ha die Agnez
    ja die wandelingen zijn goed te doen hoor , worden lange dagen , maar ik vind het de moeite waard , zo heb ik vanaf Pierburen af het Pieterpad gelopen , en met een oud collega al de laatste 3 etappes , die man is gek van Limburg , maar hij moet opschieten anders zit het er op 🙂
    ja smaken verschillen , ik vind die praalwagens wel kunstig gemaakt
    ik neem soms een lekkere rustdag en ja als ik niet naar buiten moet , waarom zal ik me dan omkleden hihi
    suc6 met blogs
    en een fijne avond nog
    groet
    karel

    14 oktober 2015 om 20:54

Geef een reactie

